veepang

... Taipad, et maapealne õrnus on vähene, aimad, mis veetlus on voolaval veel. Lähene veele, veel lähene, lähene, maailmast veeilma veidi on veel, maailmast veeilma veidi on veel.

4.12.09

Lehvalehva!

Iga asi saab ükskord otsa ja nüüd saab otsa selle blogi elu. Ootus on lõppenud, algab "uus elu". Võibolla võtan millalgi blogimise uuesti ette (ja selleks puhuks võivad need, kes tahaksid sellest kuulda, siia endast märku anda), aga igaks juhuks lubama ei hakka.

Sõbrad, teiega oli tore, aitäh!

24 kommentaari:

  • Kell detsember 04, 2009 10:54 AM, Blogger N U G I S ütles ...

    aitehh, oli tore.
    Loodetavasti loeme kunagi raamatust edasi!

     
  • Kell detsember 04, 2009 11:46 AM, Blogger tegelane ütles ...

    Sohh...
    Egas midagi. Ma jooksutanud oma blogisid mööda netti ühest kohast teise, et täitsa saan aru.

    head puhkust ja loodame ikka kunagi taas trehvata!

     
  • Kell detsember 04, 2009 12:45 PM, Blogger leheneeger ütles ...

    Kui poleks lootust uuele blogile, oleksin ma päris tõsiselt kurb.
    Jõudu sulle.

     
  • Kell detsember 04, 2009 1:26 PM, Blogger v. ütles ...

    Aitäh sõbralike sõnade eest! Eks ma ise hakka ka puudust tundma kirjutamisest, blog oleks varsti 50kuuseks saanud ja puha...

    Aga teid ma jään lugema ikka, seega ega me võõraks ei jää. :-)

     
  • Kell detsember 04, 2009 2:13 PM, Blogger keelek6rv ütles ...

    hmh.. eks siis tuleb ikka edasi kirjutada, kui puudustunne tuleb.

     
  • Kell detsember 04, 2009 3:03 PM, Blogger v. ütles ...

    :-) Eks siis tuleb vist jah, aga ma esialgu püüan kümme korda vähemkuulsaks saada. :-D

     
  • Kell detsember 04, 2009 3:03 PM, Blogger acute ütles ...

    appi!
    väga kurb!
    teatan soovist registreeruda tulevikus ilmuva hakkava lugejaks

     
  • Kell detsember 04, 2009 5:01 PM, Blogger maailmaparandaja ütles ...

    oi kui kurb...

    aga kui kunagi kusagil jälle kirjutad, anna märku :D

     
  • Kell detsember 05, 2009 10:36 AM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Kurb jah :( mina tahaks ka end tulevase blogi lugejaskonda ära registreerida, kui võimalik. Jään igatahes ootele, tean, et kirjutamissoov tuleb alati tagasi, ta ei jäta sind rahule :)

     
  • Kell detsember 05, 2009 12:01 PM, Blogger v. ütles ...

    Ärge kurvastage, läheb üle...:-) Püüan oma uue elu paika loksutada ja eks siis annan teada.

     
  • Kell detsember 05, 2009 5:59 PM, Blogger Oop ütles ...

    Hmh. Nojah, nadi lugu kyll.

    Head õnne siis päriseluga harjumisel. :)

     
  • Kell detsember 05, 2009 6:42 PM, Blogger iibis ütles ...

    See on tegelikult ju täiesti põhjendamatu, aga püsilugejana tunned sellegipoolest teatud põhjendatud ootust, eks ole. Aru saada, et "inimene internetist" ongi kusagil reaalselt olemas ja elab oma elu, polegi nii lihtne.

    Panen end kirja.

    Hüva puhkust.

     
  • Kell detsember 05, 2009 8:31 PM, Anonymous Anonüümne ütles ...

    Ma võtan ka järjekorda, juhul kui....
    Aga kui ei juhtu, siis tänud mõnusate hetkede eest ja kus ma siis veel ulmekirjandusest loen? Leivateost ja muudets mõnusatest mõtetest rääkimata?

     
  • Kell detsember 06, 2009 2:33 PM, Blogger v. ütles ...

    Ma nüüd pean siis püüdma rohkem kommentaarida - siis ei ole see pärisärakadumine, vaid ainult natuke... Aga eks mul on juba paar korda käinud peal hirmus tahtmine midagi kirjutada, seega ma arvan, et mingil moel tulen blogimaailma ikka tagasi, arvatavasti küll natuke nurgatagusemalt ja šifreerituma kõnega...

     
  • Kell detsember 06, 2009 2:39 PM, Blogger Oop ütles ...

    Eks katsu teha nii, et Sinust rohkem lehtedes lugeda võiks. Ja mitte "Tundmatu naiskodanik jäi vankri alla".

     
  • Kell detsember 06, 2009 4:32 PM, Blogger v. ütles ...

    Oi, ma sihin hoopis vastupidist tegelikult. :-) Mulle meeldiks olla tundmatu inime, kes ei morjendaks kedagist peale oma sõprade-tuttavate...

     
  • Kell detsember 06, 2009 9:55 PM, Blogger Mari-Liis ütles ...

    Kurb:(
    siis tuleb päriselus kokku saada, ma tulen jõuludeajaks Saarde

     
  • Kell detsember 07, 2009 10:54 AM, Blogger Mutt ütles ...

    Oi kui kurb :( Aga ma nüüd panustan sellele, et sa hakkad usinalt kommenteerima :D

    Ja tuleviku tarbeks palun mind kirja panna :)

     
  • Kell detsember 08, 2009 11:38 AM, Anonymous Ingrid ütles ...

    Ma kah siin Luksemburgis kurvastan ja palun end tulevaste lugejate nimekirja lisada. Kas Triinu juurde tuled 29. detsembril?

     
  • Kell detsember 09, 2009 8:42 AM, Blogger v. ütles ...

    Nimekiri täiendatud. :-)

    Ingrid - mind pole kutsutud, seega ilmselt ei tule. :-)

     
  • Kell detsember 09, 2009 6:36 PM, Blogger Liisa ütles ...

    Nüüd on:)

     
  • Kell detsember 14, 2009 7:26 PM, Blogger Mari-Liis ütles ...

    Lina mind ka oma nimekirja;)

     
  • Kell detsember 16, 2009 10:32 AM, Blogger Inx ütles ...

    Lisa mind ka tulevaste lugejate nimekirja;)

     
  • Kell märts 24, 2010 3:48 PM, Blogger Tiiu ütles ...

    Ja mind ka!!! :)

     

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht

 
eXTReMe Tracker
Site Meter